Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 83 Głosów - 2.1 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Szkodliwy serwis Regenersis
01-08-2014, 12:26
Post: #1
Szkodliwy serwis Regenersis
Nie spodziewałam się takiej ignorancji i braku odpowiedzialności ze strony Samsunga za ich wadliwy sprzęt. Dodatkowo autoryzowany przez Samsunga serwis Regenersis otrzymując telefon z usterką (brak reakcji na dotyk oraz rozlewający się od góry ekran) oddaje go zniszczonego (naruszona struktura ciekłokrystaliczna ekranu i wyraźne pęknięcia po prawej stronie na górze i na dole). Kiedy zgłaszam się, jako przedstawicielka firmy, która poprzez operatora T-mobile dokonała zakupu ponoć "niezawodnego" Samsunga Galaxy S5 - okazuje się, że producent umywa ręce, operator unika odpowiedzialności, a serwis Regenersis wciska kit (wybaczcie kolokwializm), że telefon w takim stanie (sic!) do nich już dotarł i w związku z tym odmawiają naprawy gwarancyjnej, oferując odpłatną usługę (cena 596,98 zł). SKANDAL! Czy Samsung woli niszczyć swoją reputację zamiast poświęcić jedną sztukę nowego aparatu, w zamian za bubel, który wypuścili na rynek (przestał poprawnie działać po TYGODNIU OD URUCHOMIENIA go pierwszy raz...)?? Uważałam, że skoro Apple nie widzi problemu w zadośćuczynieniu swoim wiernym odbiorcom i za zniszczone przez Regenersis iPhone'y daje nowe, to Samsunga stać na chociaż jeden taki gest, bez większej straty finansowej dla koncernu, za to z zachowaną twarzą i dobrą opinią konsumenta.


Załączone pliki Obrazki
   
Odpowiedz cytując ten post
03-11-2014, 14:04
Post: #2
RE: Szkodliwy serwis Regenersis
Witam.
Owy serwis REGENERSIS ( w moim przypadku bodajże Tarnów ) wszystkie takie uszkodzenia kwalifikuje jako mechaniczne. Wiem coś o tym, gdyż miałem z nimi ten sam problem. Napisałem do Samsunga i czekam na odpowiedź. A mój wyświetlacz pękł samoistnie podczas ładowania po 4 miesiącach użytkowania.
No ale po co ufać klientom - lepiej stracić renomę i reputację niż za darmo naprawić klientowi wyświetlacz. A moje "uszkodzenie" ewidentnie przy slocie ładowania - folia bez najmniejszej ryski, a pęknięcie pod folią...
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


[-]
Szybka odpowiedź
Wiadomość
Wpisz tutaj swoją odpowiedź.


Potwierdzenie kodem
Przepisz tekst z obrazka po lewej do poniższego pola tekstowego. Taki proces jest niezbędny, by zapobiec wysyłaniu wiadomości przez automaty.